katt åt ballong, blev blåst

JAG ÄR TRÖTT
och imorgon ska jag till stockholm
peppen inför det försvann precis
för jag har precis spenderat 2,5 timmar på ett tråkigt amnesty-möte
(hallå, amnestymöten är annars mysiga och cirka en timme långa!)
bööööööö
tänk på mig när ni sover ut i helgen, på amnestyträffar går man upp typ klockan åtta...

men en pepplista:
1. bat for lashes - daniel är en helt ok värd låt.
2. ska snart baka kladdkaka. gott ok?
3. imorgon ska jag försova mig och missa idrotten. awesome!
4. ska tillbringa helgen i stockholm på amnestygrejs. (ser ju fram emot det egentligen, eller jag vet inte)
5. snart börjar "världens konflikter" på svt 2, jätteawesome serie! (ja, jag är nördig)
6. kan ju erkänna att denna listan är väldigt krystad och falsk. är ju mest trött bara.
7. snart ska jag sova. (sova ut dessutom, börjar typ elva imorgon) YAY!

/johanna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Katt åt elskåp, blev proppmätt

Puss!

2009-11-12 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0