come on baby light my fire

det är inte okej. det är oförlåtligt. en vecka och en dags tystnad. er mystiska prettohora känner att hon helt enkelt får skylla på allt plugg som sadistskolan number one även känd som isgy prackat på henne på sistone. well, just nu äter hon i alla fall popcorn, lyssnar på the doors och gillar fenomenet lediga tisdagar.

 

och föresten orkar hon inte vara hemlig längre! LEA var namnet. trevligt att råkas! värt att veta om mig? well, till att börja med har jag en ljusslinga i mitt fönster som ger upphov till ett förföriskt rosa sken. gillart. ska fortsätta äta popcorn i min förföriskt rosa värld ett tag till. mer om mig får ni veta en annan dag! peace.


Kommentarer
Postat av: johanna

finis!

jag sitter i skolan och vill hem....

2009-12-01 @ 13:25:31
Postat av: Caroline

Hej Lea! Hoppas du trivs i prettohorornas värld! :)

2009-12-01 @ 13:54:01
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com
Postat av: Kungshojd

Du är fortfarande mystisk såklart :) puss

2009-12-01 @ 16:58:15
Postat av: L

hur kan man inte trivas här? ^^ finisar!

2009-12-01 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0