alla ska med

saker jag gjort den senaste veckan:
1. startat en ny skolförening. avokado heter den, alla ska med!
2. pluggat effektivt
3. gjort wok (ska snart göra en til wok, mums!)
4. planerat en fin födelsedagspresent till ellen.
5. fått frågan "har du en crush på manne? du pratar om honom hela tiden." av malin. (nej det har jag inte)
6. haft totally awesome bff-moments med caroline på msn.
7. youtubat coola youtube-videos som denna och denna.
8. ätit avokado.
9. gått upp 5.20 på morgonen. (i måndags)
10. haft en redovisning och tre prov. imorgon ska jag ha ett till prov (ett prov var omprov för att jag varit sjuk, redovisningen var en försenad en för att läraren varit sjuk och provet imorgon är egentligen nästa vecka men jag ska göra det imorgon för att jag har F-L-O-W.) nördigt värre.
11. bakat kladdkaka. och sedan ätit den såklart.
12. varit på pysseldag på amnestykontoret.

på fredag är det bd-kväll.
känner peppen.
ska klä ut mig till popare!


brb ska hämta tet.

puss!

/johanna

Kommentarer
Postat av: Caroline

bff <3

2009-11-26 @ 08:50:31
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0