i miss you, i'm pregnant

Jösses vad skönt det är att rensa. Jag har fyllt ungefär två påsar med kläder som ska bortbortbort.
+ mamma tvingade mig att rensa bland alla lådor på vinden. gillade det efter ett tag!
hittade gamla brev, tex från min dåvarande bästa vän (många,många årsen).
i ett av breven hade hon skrivit:
"Jag har skrivit en dikt åt dig, den lyder såhär: EN BÄSTA KOMPIS STÄLLER ALLTID UPP OCH HJÄLPER SINA KAMRATER. DU ÄR DEN BÄSTA JAG HAFT".
Jättegulligt tycker jag i alla fall!

Just nu sitter jag och schteker vid stereon som mamma införskaffade idag. Man kan koppla in ipoden till den. Färskt.

fyndade idag i nån secondhand-affär i mölndal:
(suddig fönsterruta-bild eheh men det är en kavaj och en klänning. allt för 45 kr.)

för övrigt fick jag nåt i ögat förut när jag rensade på vinden. och sen råkade jag peta mig själv i andra ögat.

Love will tear us apart
/malin


Kommentarer
Postat av: Caroline.

fina fynd!

2009-07-31 @ 09:56:14
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0