aggro/hat-lista

1. High school musical. Eftersom jag är lite efter alla andra så såg jag dessa filmerna för första gången rätt nyss. Jag trodde det skulle vara en söt feel good-film, men icke! Klarade inte av scenerna när dom sjöng så spolade fram varje gång. Och vad vill Zac Efron med att posa HELA TIDEN? Dö.

2. Daniel Lindströms reklam på Spotify. Finns det nåt att säga?

3. De som stängde in leoparden på nordens ark. Djur i bur, NEJ! I alla fall inte om de mår dåligt av det.

4. Nazist-äcklena i anneberg. Som slänger ölburkar efter mig från sina EPA-traktorer. Ja.

5. Folk med för stora bilar. Man behöver faktiskt inte en skitstor bil. Om man inte har typ 18 barn eller nåt. Tänk på miljön, idioter.

6. Vattenkranar som droppar. Så otroligt irriterande och onödigt energi-slösande.

7. Desirée Nilsson & Kissie. HAHAHAH.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0