tjugofemte december tvåtusennio

idag är det juldagen! för mig har det varit chilldagen minsann. hoppas alla har haft en fin och mysig jul och sådär, det har jag haft! har fått fina julklappar - både önskade och udda sådana, samt ätit ungefär..oavbrutet? och gått upp typ tio kilo på kuppen. perfekt.

nu, däremot har jag precis sett en film som jag länge velat se. 500 days of summer heter den. var den värd att se då? jo det tycker jag verkligen! om inte annat så är killen och tjejen i filmen (joseph gordon-levitt och zooey deschanel) skitsnygga. se den! på tal om zooey deschanel (hon har inte särskilt stor roll i den men ändå) så har jag snart tänkt att se ännu en film som jag visserligen sett hundra gånger förut, nämligen almost famous. se den med!

/lea







Kommentarer
Postat av: Caroline

den är fin! och soundtracket är fanimej underbart.

2009-12-25 @ 20:14:53
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/
Postat av: L

oja! :D

2009-12-26 @ 14:29:45
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0