psychocandy

okej nu ska här bloggas. ett långt inlägg ska det bli till och med, då krav på längre inlägg har minsann kommit in från vissa håll. personligen tycker jag långa blogginlägg är jättejobbiga men aja!

IGÅR, hamnade vi på underjorden och en tillställning med det passande namnet underground! det var faktiskt väldigt trevligt. mycket människor, mycket dans och förhållandevis dramafritt! vi stannade ungefär tills dom stängde, sen gick vi hem och sov och johanna drack oboy. tidigare under dagen gav jag mig även in i mellandagskriget och köpte i alla fall en klänning. en svart klänning. nu ska jag inte köpa fler svarta klänningar på ett tag, då majoriteten av min gaderob verkar bestå av just - svarta klänningar?

IDAG, sov jag till ett..åt frukost med malin till klockan halv fyra! har gjort väldigt mycket idag, bland annat läst kafka i badet och ätit digestivekex. och just det, kollat på paradise hotel också! värd dag.

NU, ligger jag i min säng och lyssnar på jesus and mary chain, ska snart sova hade jag tänkt eftersom jag av någon anledning har massa planer imorgon.

snart är det nyår föresten..är pepp! ska på middag hos min fina lina och sen vidare på fest med massor av sötisar! blir nog flott! pusspuss.

/lea

ps. var nog tur att jag inte "försökte" låna en viss skjorta igår... ds.



Kommentarer
Postat av: A.G

FÄÄÄÄRSKT

2009-12-27 @ 23:26:28
Postat av: dennish

ojoj sjuckt långt fik nästan huvudverk var så monge bokkstäver :P



fast hade förväntat mig ett omnämnande :(

2009-12-28 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0