pepp

yoooo!

i helgen ska alla prettohoror ut på olika äventyr....
på lördag ska malin och lovisa ska se han-där-som-sjunger-den-där-fuck-forever-låten-och-som-brukade-spela-i-samma-band-som-carl-barat...
kul!

jag, lea och caroline (och några andra) ska ut på storslaget party istället. känner peppen!

idag läste jag i metro om att twilight ska komma som porrfilm... möjlig julklapp till malin kanske... hoppas den släpps som dvd bara....

för övrigt har jag gjort en epic playlist. den innehåller bara låter som är något av följande:
- nostalgiska (gjordes runt 2000)
- lite pinsamma att erkänna att man lyssnar på
- anses av allmänheten som uttjatade
för tillfället lyssnar jag på "pretty fly (for a white guy)" med the offspring.
ska bara sammanställa listan så den är komplett sedan ska jag självklart lägga upp den på bloggen!
det är nog den bästa spellistan jag någonsin gjort!
på bussen förut kom på mig själv med att bli löjligt glad när jag insåg att jag skulle få lyssna på spellistan när jag kom hem! just nu spelas "dirrty" med christina aguilera....

ELLEN!
är det denna outfiten du hade i huvudet när du klädde dig imorse?

bonnie and clyde är ju självklart väldigt fashion.
prettohororna är mycket stolta över dig!

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0