indie som kattsingen

på fredag ska vi hämta vår katt som pappa köpt (eller fått eller whatever). dock vet vi inte vad den ska heta???

pappa föreslog: skrollan, humlan och kattis.

jag spydde på hans förslag och föreslog henrik berggren, katt, katze, lolcat, prettokatt och lou reed. pappa dissade alla förslagen.... :(      <--------------ledsen msn-smiley

så till dagens frågeställning:
1. eller hur man kan döpa en honkatt till henrik berggren?
2. får jag kasta sten på katten om pappa får sin vilja igenom och döper katthelvetet till kattis?
3. och slutligen, någon som har ett förslag på ett bättre kattnamn?

/johanna


UPPDATERING: nu kom jag på det. ska självklart döpa den till gudrun schyman!!!! ska bara övertala pappa.

UPPDATERING 2: han sa nej. :( men jag ger såklart inte upp.

Kommentarer
Postat av: A.G

katt moss!!!

2009-12-14 @ 22:35:12
Postat av: Annipanni

henrik!!!Men jag är allergisk mot katter jag kommer inte kunna vara hemma hos deJ:(:(:(

2009-12-15 @ 05:35:42
URL: http://aussibla
Postat av: Anonym

henrik!!!Men jag är allergisk mot katter jag kommer inte kunna vara hemma hos deJ:(:(:(

2009-12-15 @ 05:36:10
Postat av: carolinsi

jag hatar kattis.

jag älskar katze, eller kisen. om du kan döpa den till henrik, kan du döpa den till kisen. eller västerbron?

Postat av: johanna

annipanni, om du kommer på besök åker katten ut och det dammsugs grundligt för din skull såklart.

2009-12-15 @ 15:41:09
Postat av: Ellen

Döp den till INDIEKISSEN!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-12-15 @ 17:41:06
Postat av: Linnea

kattsingen

2009-12-15 @ 21:58:54
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0