hej

först och främst måste jag få ge mitt statement i glöggfrågan. glögg är okej! det är okej med glögg. glögg förtjänar bättre än en hatisk johanna!

jag har lyssnat på julmusik idag. och på söndag ska jag, tro det eller ej, vara med i ett luciatåg! det lär bli epic. plötsligt blev jag julterrorist över en natt?

annars då? äter popcorn, som vanligt. är allmänt cool, som vanligt..eller vänta, kan vara så att en anonym person avslöjade min mystiska fasad som jag filar så hårt på dagarna i ända? tänka sig! det är inte lätt. men frågan är om det verkligen är så svårt att stå för sina åsikter?

gillar fortfarande lediga tisdagar! ska sova länge imorgon. peace out!

/lea

Kommentarer
Postat av: johanna

luciatåg alltså?

2009-12-07 @ 22:55:53
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0