hand in hand in a violent life

cirka en timme och tio minuter kvar tills söndag blir till måndag och helgen v 49 är officiellt slut. så vad har man haft för sig? en hel del skulle jag vilja svara på det! det har varit hemliga klubbar, dans och dekadens i omåttliga mängder. det är så det ska vara!

idag däremot har jag, i stil med de flesta andra söndagar, inte åstadkommit någonting. har ätit indisk mat, det var gott. det är andra advent också föresten och jag har ingen julstämning whatsoever. den kommer väl när den kommer antar jag. imorgon är en chilldag med en lektion, det gillas! för övrigt får man ont i halsen av att skriksjunga med i shoreline och jag suktar efter en arvikabiljett! fint lär det bli.

så här ser jag ut ibland föresten, om någon undrade. posa, jag? har aldrig hört ett konstigare påstående. är man inte flott så säg!

/lea



Kommentarer
Postat av: johanna

flottast av dem alla!

2009-12-06 @ 23:02:03
URL: http://prettohoror.blogg.se/
Postat av: Caroline

flott!

2009-12-07 @ 08:30:52
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/
Postat av: Anonym

konstruera en fasad, svårt när man blickar rakt igenom

2009-12-07 @ 21:01:06
Postat av: L

oj, så djupt.

2009-12-07 @ 21:06:24
Postat av: Anonym

är du cp jag satt i 20 min för att hitta på något kränkande du har ingen rätt att dissa mig :/

2009-12-09 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0