sticks and stones may break my bones

kalasade med johanna förut vid kanalen. mysigt, hon hade med sig frallor med soltorkade tomater&oliver som hon bakar alldeles själv. duktig_chey. och så åt vi blodgrapefukt och nektariner.
det kom några ankbebisar som nästan klättrade upp på mig, dom var inte så smarta? fåglar är obehagliga.
jag hade glömt minneskortet till kameran så det blev inga bilder, eheh.
gick runt och kollade i lite olika second hand-affärer, men köpte inget. jag har köpstopp!
får endast köpa 1 par skor (och dom ska vara perfekta), en väska & en analog kamera.
ska försöka spara massa pengar. vill ju åka någonstans i höst/vår/sommar. åh

snart ska vi åka hem, jag och mamma. sitter på hennes jobb atm.

föresten säger jag kalasa nu för tiden, eftersom möla har en annan innebörd för mig och inte är ett så positivt ord egentligen. intressant_fakta
vad finns det mer för synonymer med äta/möla/kalasa?
måste hitta nåt riktigt bra, heheh.

förvirrat inlägg men whatever
/malin

Kommentarer
Postat av: emma

jag använder kalasa som typ härja/festa/ha kul typ heeh. inte att jag äter. sök på synonymer.se så hittar du kanske bra alternativ till dina ord. (möla har jag aldrig hört. vad är det)?

2009-08-26 @ 17:06:21
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0