My propeller won't spin and I cant get it started on my own, when are you arriving?

Idag har jag ätit halloumi, pasta och grön pesto. Det var gott. Tog kort på maten och för att lägga upp här på bloggen men är helt enkelt för lat för att lägga in dem i datorn.

De senaste dagarna har jag lollat det faktum att Alex Turner kallar sin penis/kuk/snopp/whatever för 'propeller' på den nya Arctic Monkeys-albumet. Om jag var hans flickvän hade jag sexvägrat. Ellen påpekade förut att jag antagligen inte alls gjort det.

Förresten låter Alex som Carl Barat i låten 'Dance Little Liar'. Någon annan som tänkt på det?

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Du har sagt det till mig, men varje gång jag tänker "Nu ska jag lyssna om Alex låter som Carl", så glömmer jag av det...

2009-08-11 @ 20:45:10
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0