it's my own cheating heart that makes me cry




Jag citerade inte alls nyss Glasvegas... Liar liar pants on fire.
Malin fick mig att lyssna på dem.
Igår lekte jag med pappas analoga Nikon, det var ganska värdelöst, eftersom det inte fanns någon film i den. Jag blir ju ledsen tjej.

Idag var första skoldagen, jag gillar ju ettor. Det är en kille som har Luke Pritchard-lokckigt hår, sött är det, men han röker, jag blir ju sur.
Jag gillar att min nya matte/naturkunskapslärare heter Holger. Han är soft.
Imorgon har jag bara journalistiklektioner! Nom nom nom, och franska! Jag älskar tisdagar. Dock slutar jag fittsent...
Vi är ju sjukt fashion på skolan, så ni kanske får se ett par bilder någon gång. Om man orkar.
Prettohora er, annars är ni epic fail.
/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0