bara jag här.

nej! kan inte vara sant att jag sitter här hemma, ensam, har tråkigt, medan resten av hela världen är på arctic monkeys och på way out west. skulle kunna göra mycket för att få dela glädjen med dom. mycket för att dela alex turner.. inte sant!
annars har jag haft de trevligt idag. började dagen med bröllop, de va fint och otroligt kul när bruden glömde brudbuketten i bilen och brudens far fick springa ut och hämta den mitt i ingångsmarschen. hahaha. sen så blev de hysterisk letande efter den perfekta presenten till josefine. fyndade en yperfin tröja och en sjal. stolt! sen blev de thaimat till lunch med modern och kalasen sen på kvällen med ännu mer mat. mår faktiskt illa just nu. och vill bara till alex och göteborg..
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0