and I'll gamble away my time

Tack Lovisa för den hjärtliga välkomsthälsningen, har du vetat hela tiden att det är jag eller har en liten fågel viskat i ditt öra?

Eftersom alla tjatar om att de börjar skolan imorgon måste jag skratta lite och smeta detta i ansiktet på er: Johanna och jag börjar inte förrän den 28:de! Mohahahaha!!
Och eftersom (nr2) Lovisa skröt lite med att hon var med i GP och prettohorade sig, så ska jag skryta med att resten av prettohororna poserade lite i festivalnummret av Metro under Way Out West.

Jag vet inte varför de valde denna bilden, vi ser ganska mysko ut allihopa. Speciellt Johanna som knappt syns.

Nu vill jag bara dela lite Beirut-kärlek med er. NJUT!


/ Caroline.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar bilden, hahahah

2009-08-17 @ 23:07:52
URL: http://prettohoror.blogg.se/
Postat av: malin

det är jag som hatar bilden, alltså.

2009-08-17 @ 23:10:30
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0