135

min mobil är väldigt trasig, så försök inte nå mig på den (ska lämna in den idag) utan ring hem istället.(om ni har mitt nummer, hehehhe)

jag gillar:
- att pete's soloskiva är fin
- att mamma bakat massa saker idag
- att det finns massa riktiga filmer på youtube som jag kan kolla på, eftersom jag inte laddar ner längre
- att johanna kollar upp massa läskiga ämnen som finns i all mat man köper
- att det börjar bli höst
- att jag fyller år snart! (14 dagar)


igår  gjorde jag ett test på facebook som listade ut vilken håkan hellström-låt jag är.
jag blev uppsnärjd i det blå.
"Du är lite av en drömmare. Du har varit med om mycket i ditt liv, både bra och dåliga saker. Nu börjar du känna att det är dags att ta tag i saker och ting, börja leva! Alternativ låt: Äntligen på väg"

kul, ehe

/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0